vrijdag 10 april 2015

Zomerse alpro soya smoothie

Zeg nu zelf, wat is er beter dan een heerlijke smoothie drinken in het lentezonnetje?
Hieronder lees je het recept van mijn favo-smoothie.

Benodigdheden (voor 4 glaasjes):
- 1 mandarijn
- 1 rijpe mango
- 1/2 bakje aardbeien
- 2 brikjes alpro soya
(bij voorkeur zonder vanille)

Jip, strictu sensu is dit geen smoothie, omdat ik soyamelk gebruik i.p.v. yoghurt.
Persoonlijk heb ik mijn drankjes namelijk liever iets 'lichter', maar je kan de soyamelk ook
steeds vervangen door yoghurt als dit meer naar je smaak is.


To do:
easy-peasy
fruit snijden
alles samen in de blender
& mixen maar..


Eindresultaat:
een heerlijk luchtig zomerdrankje


Tip: je kan dit mooi garneren met muntblaadjes.
Aangezien ik dit niet in huis had, heb ik even wat buxusblaadjes geleend voor de foto (hihi).

Enjoy!

0 reacties:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews